Tradycyjne banery reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

Praca i biznes

25-07-2022

Duża reklama banerowa jest integralną częścią krajobrazów Polski od dziesięcioleci. Rozwiązania te mają kilku zwolenników, jak również przeciwników. Często ludzie wspominają o dużej ilości pokrywających się banerów i billboardów w miastach, co sprawia, że miejsca te wyglądają prawie jak karykatury. Warto zwrócić uwagę, że banery reklamowe funkcjonują także w Internecie na wielu stronach internetowych.

Ile kosztuje fizyczny baner reklamowy?

Nie ma określonych kosztów rozpowszechniania banerów dla kampanii outdorowych. Aby odpowiedzieć na to pytanie dotyczące kosztów, konieczne jest rozważenie wielu czynników. Wielkość, umiejscowienie, projekt graficzny, druk oraz samo powieszenie lub przyklejenie banneru to koszty podstawowe. Mają one duże znaczenie i można umieścić na różnych poziomach w zależności od budżetów.

Zwiększanie świadomości klientów poszczególnych marek

Banery reklamowe przeznaczone są do promocji niektórych usług i produktów. Chociaż kontakt trwa zaledwie kilka sekund, należy pamiętać, że potencjalny klient może zobaczyć go kilka razy i zapamiętać. Dzięki temu ludzie czasem decydują się spojrzeć na produkty marek i ich oferty, które widzieli na reklamie.

Tradycyjne banery reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

Możliwość dotarcia do dużej liczby osób

Tradycyjne banery ułatwiają do ludzi, którzy nie zauważają reklam w Internecie, bo np. nie korzystają z niego. Sprawia to, że reklamy banerowe są niezwykle atrakcyjne dla pewnych grup odbiorców. W przeciwieństwie do reklamy online, nie można ich zablokować.

Dobrze zaprojektowane reklamy przyciągają uwagę niemal każdego przechodnia. Banery reklamodawców mogą również służyć jako drogowskaz dla potencjalnych klientów.

Podatność na warunki atmosferyczne

Największym problemem z banerami reklamowymi wciąż pozostaje ich wrażliwość na wpływy zewnętrzne. Trudniej jest też przetrwać silne burze, ulewy czy gradobicia. Zaleca się więc użycie wytrzymałych i szczególnie trwałych materiałów podczas przygotowania banerów.

Skuteczność fizycznych banerów reklamowych

Istnieje szeroki wybór opcji banerów reklamowych, które widzimy wokół. Firmy mają w ofercie wiele wersji. Banery takie mogą być cennym i skutecznym narzędziem reklamowym, ale nie da się prosto zmierzyć ich skuteczności, jak to ma miejsce w przypadku banerów w Internecie.

Podobne artykuły